Qountdown 2008: Headhunterz
Tracklist:
01. Builder – Her Voice (Headhunterz Remix)
02. Headhunterz vs. Wilstylez – Blame It On The Editz
03. Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
04. Wildstylez – The Moon
05. ID – Saifam
06. Headhunterz – Just Say My Name
07. Project One – Art Of Creation
08. Headhunterz – Hate It Or Love It
09. Headhunterz – Rock The Subsonic Civlitzation
10. Headhunterz – Reloaded Part 2
11. Headhunterz – A New Day
12. Headhunterz – A Tribute (Saifam Mashup)
13. Headhunterz – The Fear Of Darkness
14. Headhunterz – Speakafreak
Thnx to Guess! For recording!






(
Edit by Martijn: Bedankt voor de tracklist!
05. Headhunterz – A Tribute (Saifam Mashup)
Bovenstaande post klopt niet :X
Commercieele bagger
Wat heeft iedereen tegenwoordig met dit is commercieel dat is commercieel. Hij zet gewoon een lekkere set hier neer klaar. Word echt helemaal gek van dat commercieel!
Iedereen vind hardstyle tegenwoordig commercieel omdat ze wat meerdere mensen dat hebben horen zeggen. dus kap ermee, want begint echt te vervelen nou!
Natuurlijk wil hij zijn eigen nummers laten horen, maar wat zou jij doen als je zou draaien je wilt toch niets liever dan dat de mensen op jou nummers die je zelf hebt gemaakt los gaan of niet dan?
En als je dat nou in iedere set doet begint dat te vervelen…
De Hardstyle van nu is echt 10x niks
geef mij maar de hardstyle van vroeger.
wat produceert die gast toch een zootje troep zeg
lol hardstyle heeft zn beste tijd toch al wel gehad ( wat alleen maar goed is, zodat het uiteindelijk terugkeert naar zn roots ) Daarom: Hardcore > Hardstyle
ik was blij toen ie weg was man.. wat een saaie set. alpha twins / b-front / ray-d
das pas shit
inderdaad .. die standaard klote hitjes van hem .. net zoals prophet & Frontliner .. scantraxx zakt diep op deze manier ..
lang leve A² Records .. helden vd avond
idd weg met headhunterz die moet maar op happystyle feestjes gaan draaien
shaun aub hoe laag niveau heb jij kerel? waarom kijk jij bij hardstyle sets als je de hardstyle van tegenwoordig niets vind????
Respect voor de set van willem _O_
5 is trouwens kgb’s – fahrenheit
Whaha wat een klets toch weer hier,
ik zou me niet met dit kinderlijke gedrag moeten bemoeie
maar commercieel? volgens mij weet je niet eens wat het betekend.
knalt gewoon een lekker setje aan elkaar,
en over Alpha twins, het is zonde dat ze die gaste met Ran-D en B-front een half uur extra geven, een uur is meer dan genoeg voor die gasten. en om nou te zeggen dat ZIJ zichzelf ECHT bewezen hebben, nee sorry, paar leuke platen, oke niks van te zeggen, maar verder.. Doe mij frontliner maar, liefst zonder Prophet dan blijve die top 40 kut plaatjes weg. Dat dan weer wel
Ik ben het eens met PietK.
Vond Alpha 2 Records te lang.. Het ging aan het einde nergens meer over voor mijn gevoel.. Ook het extra half uurtje was iets waar Prophet en Frontliner niet echt op gerekend hadden gezien de ronduit zwakke invulling ervan.
Vond Headhunterz best prima draaien, 1 van de betere van de avond. Persoonlijke helden van de avond waren de Noisecontrollers die echt ver en ver boven alles uitstaken.
Die mix op Her Voice is lekker zeg!
Vond het al raar dat juist op een van de minst mooie setjes weer zoveel reacties zijn… maar gelukkig dus ook niet allemaal positief..
03. Project One – Rate Reducer ( Headhunterz Remix)
Het zou zo een nummer Van D-block & S-te-fan kunnen zijn ongeveer hetzelfde stijltje
“maar commercieel? volgens mij weet je niet eens wat het betekent.“
^^ Er zijn er inderdaad een hoop die het begrip totaal niet kennen en het maar blijven gebruiken…..
Hardstyle wordt de commerciele muziek van 2009-2010.. House feestjes worden voorbij gestreven en ook TMF stapt over.. let op m’n woorden
2011 Gaat ‘t weer helemaal goed komen
Onder commercieel versta ik blije muziek waar meer mensen op afkomen.
meer mensne op feesten ( meer geld ) en dat gaat ten kosten van de muziek.
En headhunterz draait nu alleen maar ze eigen ruk nummers. zijn maar paar nummers die ik nog wel vet vind : Sacrifice , Blame it on the music , Scantraxx RootZ
en shaun heeft helemaal gelijk
en ik vind dat je de beste hardstyle plaat (vind ik persoonlijk her voice) gewoon niet kan overtreffen met een remix.. een plaat van hoge kwaliteit en dus niet te verbeteren vind ik.. wel geinig setje om in te kome opzich, bedankt
is gewoon vette set wat een gelul allemaal. het was knallen met headhunterz!!
Scantraxx is gewoon een label waarbij de producties op elkaar lijken. Ik vind t op zich wel goed, maar gezien die tracklist zie ik wederom niks nieuws. Al ben ik wel ietje verrast door Headhunterz – Speakafreak, die de laatste tijd niet zo vaak wordt gedraaid ^^. Een van zn betere producties als je t mij vraagt.
Maar Reloaded part 2, allemachtig. 2 nummers van het jaar ervoor door elkaar heen gemixed en je hebt een nieuw nummer. Sorry, daar vind ik dus geen niveau in zitten.
Tis wel een redelijk setje, maar mij iets te standaard.
Wat een bullshit hier! Hoezo is deze set commercieel??
Was juist een van de dikste sets van de avond. En de set waar de meeste mensen op los gingen. Elke plaat in die set is dik dus snap al dit gezeik niet.
ik kon er ook niet veel mee, daarom ben ik lekker naar boven gegaan in de “early”
waar tirok en chiren een echte set weg gaven met meesterlijke klap platen
ook wat meer liefhebbers daar gewoon beter
erg jammer dat die sets er niet zijn
bel hem de volgende keer op zla ik zegge om te vragen of ie wilt draaie wah jullie jankers graag horen…
mar dan is het weer nie goed want dan mixt ie weer nie goed.. of hij maakt een fout bij 23 min ofzo
shit janke doen jullie tog.. dus of geef gewoon een compliment of houd je mond vind ik !!!
en als je liever early hoord dna moet je zeker nie meer de livesets van de feeste van nu gaan downloade.. zo slim ben je tog nog wel !!!
Stelletje jankers, k vind het een prachtsetje.
Nou ik denk dat de volgende keer dat Headhunterz een setje van ongeveer dezelfde lengte aflevert, hij weinig verschilt van deze set. Ist dan nog steeds ‘de set van de avond’? Want dan heeft hij het wel makkelijk, iedere x dezelfde set afspelen, en hij heeft een toptijd.
Enne Michael, er staat onderaan: ‘Plaats reactie’, niet ‘plaats compliment’ dus iedereen mag zn mening geven. Als je dat niet aanstaat, besteed er dan geen aandacht aan.
Ik zeg dat ik het gewoon jammer vind dat tegenwoordig zijn sets altijd op elkaar lijken. D-Block & S-Te-Fan hebben precies hetzelfde probleem, maar hebben mij op Q-base aangenaam verrast met een steengoeie set. Dus complimentjes geef ik echt wel, ook wel aan Scantraxx artiesten. ^^
je kan hem wel prachtig vinden, het komt er gewoon op neer dat ie iedere x het zelfde is
Je moet gewoon een jaartje niets van hem horen.
Dan zal je hem bijna gaan missen jo… :’(
En owja, ik denk dat het nr:
Headhunterz – Just Say My Name
Wel toepasselijk is op ALLLL het gezeik hier.
wat een stelletje kansloze hier,worden ze een beetje emotioneel als iemand hun helden afzeikt.
die set is gewoon bagger,bagger
Ooit van sarcasme gehoord?
Guess not.
Mensen vergeten nog wel eens het onderscheid tussen een groot feest en een lokaal feestje/internet radio. Op een feest als Qountdown staan de gevestigde namen te draaien, en natuurlijk hoor je dan ook alle klappers van dat moment / afgelopen jaar langskomen.
Wanneer je een wekelijkse internetradio show zit te luisteren is er veel meer ruimte voor experimenteel werk en de onbekendere nummers. Als je dat gaat draaien op bijvoorbeeld Qountdown staat iedereen te kijken van ‘huh, wat is dit nou weer??’.
Wanneer je een HH, Wildstylez, DB&STF en dergelijke hoort draaien op een kleinschalige avond draaien ze vaak toch echt andere shit dan op een Black, Decibel, Defqon, QBase en zo.
En de HH set is toch echt wel vette shit. Een behoorlijk aantal recente nummers / remixen / mashups. Wat had iedereen dan verwacht dat ie zou draaien? Maar twee Project One platen, dat vind ik al heel wat.
Onder commercieel versta ik blije muziek waar meer mensen op afkomen.
meer mensne op feesten ( meer geld ) en dat gaat ten kosten van de muziek.
Niet commercieel door elkaar halen met mainstream.. En denk je dat HH die platen maakt omdat hij ze meer geld weer verdienen ipv wat hij mooi vind? Dat is echt de grootste onzin. Het grote pluspunt aan DJ’s is, is dat ze maken wat ze zélf mooi vinden. Headhunterz was misschien wel de eerste man die hardstyle (nustyle) maakte zoals ie nu ontwikkeld is. En wat ik denk, is dat hij en the Prophet de eerste zijn die het weer in een nieuw jasje stoppen.. Oh en al die feesten gaan toch wel uitverkocht..
Dit is zijn stijl, ik vind het nog steeds dezelfde stijl als 2 jaar geleden, waarbij hij toch wel positieve veranderingen heeft doorgebracht. Dit is gewoon een goede set, denk je dat je niet uit je dak gaat op Qountdown?
En shaun, “Blame it on the music”? Over commercieel gesproken, die plaat is pas helemaal grijs gedraaid. Misschien nog wel erger dan phases, of rage… Zo zie je maar weer, commercieel is iets anders dan mainstream.
Klopt helemaal wat jee zegt job:)
Weer hetzelfde inderdaad, een beetje jammer….
haha mooi dat iedereen hem zo afzeikt!
Het is ook gewoon een arrogante kwal
Wat een kutkwaliteit opname…
5. The KGB’s – Fahrenheit (Technoboy Remix)
In my opinion one of the best HS tracks ever…
Jammer dat “vocals” in het midden een beetje kut zijn…
@ Spanky_NL: je slaat de spijker op zijn kop! Ze moeten hier eens gaan klagen over die klote kwaliteit van die livesets die altijd maar uitgebracht worden, in plaats van “commerciële” hardstyle. Allicht dat de muziek commercieel is anders halen ze geen geld uit de feesten en kunnen ze die niet organiseren.
En op de feesten ga je toch wel uit je naad en anders kun je altijd nog naar andere area’s lopen. En die op de livesets kun je gewoon doorspoelen als het je niet bevalt…
05. ID – Saifam = The KGB’s – Fahrenheit (Dj Phil Ty remix)
ik bdoel natuurlijk tby remix :S
Het ligt er natuurlijk totaal aan wat jij lekker vindt klinken. De stijl verandert constant en Headhunterz is gewoon een grondlegger van deze huidige hardstyle die zo goed aanslaat dat steeds meer mensen het gewoon toffe muziek vinden. Als je wilt dat de stijl underground blijft zegt dat misschien wel meer over jezelf dan over de muziek. Er blijven namelijk genoeg dj’s die gewoon draaien wat ze tof vinden en kijken wat het publiek lekker vindt op die avond. Ze gaan niet andere hardstyle draaien omdat iemand die zijn liveset download liever andere nummers hoort dan echte keiharde platen waarbij het publiek op dat moment los gaat.
@Swoesj: Als je over de kwaliteit gaat klagen kom je weer op het: beter dan niets gebeuren…
discussieren oke, maar klagen doen jullie maar bij Q-dance
Als de je echt commercieel wil zijn dan moet je niet hardstyle gaan produceren, dan kan je beter top 40 gerichte muziek gaan maken. De muziek van headhunterz vind ik ook niet commercieel.
Het is gewoon een kwestie van smaak, dat heeft niks met commercieel te maken. Die man moet ook brood op de plank hebben, zolang er mensen zijn die het leuk vind dat blijft er zulke muziek komen.
Dat gezeik altijd! het is een Goeie set klaar! heb genoten die avond
Het is zeker een heerlijke set, die van Alpha² ook
piet k… dus we kunne jou dus ook binnenkort op zo’n groot feest zien draaien?
jij weet t tog allemaal zo goed volgens mij weet je nog maar net hoe een comp. aan moet
Of mensen worden gewoon te verwend! Vind je het gek als je ieder weekend stuiterend op een feest staat, dan is het moeilijk om iedere keer wat nieuws te horen :S
Geen last van, af en toe een leuk groot feest pakken!
Oh nee, dat kan niet, want dan wordt je weer in het kastje gestopt, van “dagjesmensen” of je gaat weer naar een ”commercieel feest”, nou dan is bijna alles commercieel, want er wordt overal aan verdiend.
Dus laat iedereen lekker doen wat ie wilt en ga niet zo zielig zitten zeiken! DAT DOE JE MAAR LEKKER OP DE POT! Val je niemand lastig
trieste mensen hier. dat je meer van early hardstyle houdt; ok, maar dan hoef je dat niet te bewijzen door headhunterz af te gaan zeiken. willem heeft ontzettend veel bereikt de afgelopen jaren, maakt gruwelijke tracks en heeft de hardstyle naar mijn mening naar een hoger plan gebracht dan eerst, toen tracks veelal nog saaiere melodiejen en simpelere kicks hadden. headhunterz brengt emotie in de muziek wat bij veel mensen aanslaat. en ja, als iets bij veel mensen aanslaat beginnen er altijd mensen te zeiken dat het “commercieel” wordt want die voelen zich in hun wereldje aangetast en willen niet vergeleken worden met “de massa”. dan is nu weer de vraag wat “de massa” is, want 95% van de nederlanders houdt volgens mij absoluut niet van hardstyle. zet die maar eens neer op een qlimax of qbase die sterven af door het gebonk. headhunterz is de man die de hardstyle grondig heeft vernieuwd, en blijft vernieuwen en verbeteren (check die Fear of Darkness, heldenplaat!).
daarnaast vind ik het wel zo dat headhunterz zn set hier vrijwel weer hetzelfde was als op qlimax en defqon enzo, dat vind ik wel minder. maar als je er staat boeit het je geen fuck en ga je toch los, of betaal je soms tientallen euros voor een feest om dan juist NIET los te gaan?
Zevalin (02-01-09 @ 16:42)
Het ligt er natuurlijk totaal aan wat jij lekker vindt klinken. De stijl verandert constant en Headhunterz is gewoon een grondlegger van deze huidige hardstyle die zo goed aanslaat dat steeds meer mensen het gewoon toffe muziek vinden. Als je wilt dat de stijl underground blijft zegt dat misschien wel meer over jezelf dan over de muziek. Er blijven namelijk genoeg dj’s die gewoon draaien wat ze tof vinden en kijken wat het publiek lekker vindt op die avond. Ze gaan niet andere hardstyle draaien omdat iemand die zijn liveset download liever andere nummers hoort dan echte keiharde platen waarbij het publiek op dat moment los gaat.
Er zijn geen Keiharde platen meer , het is allemaal soft geworden
Wat ik een “Keihare” plaat vind dat is : Showtek – FTS ( Fuck The System )
dat is pas hardstyle
En Job De hardstyle uit 2006 was heel anders dan die vn 2008/2009
Ik denk dat wij gewoon verwend worden.
Op dit soort sites zitten te veel profiteurs.
Weet je wel hoe gruwlijk sommige setjes zijn als je er BIJ bent.
Als hhz (en andere artiesten) wat slimmer laat hij zijn sets ook niet uitkomen, dan krijg je dit gezeur niet, van standaard. Deze man is een dikke held als je kijkt wat hij heeft uitgebracht.
Dus als jullie niet zo vaak deze setjes downloade en op cd zetten, en gewoon geld betalen voor de realdeal dan zouden jullie niet zoveel klagen.
Ik ga mij bijna schamen dat ik ga reageren op deze mensen, maar deze mannen stoppen zoveel energie om iedereen te vermaken. En dan zo simpel afkraken.
(oftewel Just say my Name is niet voor niks geschreven, of Alles kut enter hardcore nummer van XavierGuzman cabaret ofzo)
Nou zullen vast sommige zich beledigd voelen omdat zij WEL elk weekend betalen voor deze muziek, maar vele zijn vast nog nooit naar een van de grotere Qdance feesten geweest. en als je er bent wil je op dat moment de betere nummers horen.
Daarnaast heeft iemand al opgemerkt dat er op kleinere feestjes veel meer geexperimenteerd word.
Jahoe Vrijheid van meningsuiting
Ik vond het niet de beste set van de avond, maar ook zeker niet de slechtste! Het komt meer door het feit dat de 2e helft van zijn set wel veel eigen producties had, maar verder ben ik net zo hard los gegaan op het feest. Mensen die dit commercieel noemen: Ga je gang, ik ga der geen steek minder van los. Uiteindelijk wil iedereen vette platen horen, en Headhunterz kan hele vette platen maken en ze ook lekker aan elkaar mixen. Dat vind ik het allerbelangrijkste, en dat is bij deze set toch goed gelukt!?
@Tyc
En zelf download je nooit?
Kijk naar Qlimax 2008 de set van HeadhunterZ Alleen maar eigen producties
ik weet niet hoor stel je bent naar qlimax en naar qountdown geweest en je hoort nagenoeg de zelfde set vn een Dj
kijk je wilt je ook wel een keer raten verassen
dit vind ik echt ene bagger set van hem vorig jaar op Q Base 2007 was ie veeeel beter
Ik ben niet op het feest geweest helaas, maar moet zeggen dat ik deze set wel erg vet vind!
Die rmx van her voice, heerlijk.. A new day, heerlijk.. En eindelijk wat oude klappers van deze jongeman.. Geniaal gewoon..
HardBass ga ik eens flink van zn setje genieten!
Ik sluit me aan bij de mening van Tyc,
Als je deze set hoort in een echte hardstyle sfeer, dan krijg je kippenvel momenten hoor!
Heerlijk mee zweven op de klankjes en dikke bass
HARDBASS HERE I COME *muhahaha*
Headhunterz is gewoon een baas!
tjonge wat een gezeur hier zeg, Headhunterz draait idd zijn eigen muziek. Maar die gozer produceert zoveel nummers, ik vind het heel normaal dat hij zijn eigen nummers draait. En het zijn nog vette nummers ook.
Headhunterz = TOP!!
“Doe mij frontliner maar, liefst zonder Prophet dan blijve die top 40 kut plaatjes weg. Dat dan weer wel”
welk nummer staat er op nr1 in de fearfm top 100 van 2008.. dat kutnummer spacer ja.. net of dat niet commercieel is..
De ‘hardstyle’ van tegenwoordig die geproduceerd wordt door oa Hhz, Frontliner, D-Block & s-te-fan, Brennan Heart, … (euh heel scantraxx bijna ?) staat me gewoon totaal niet meer aan (net zoals bij anderen precies).. Ik vind de breaks veel te lang, melodietjes te happy, de kicks slecht en mis bij de meeste en echte harde reverse basslines (wat de tracks van vroeger veel meer energie geven dan die tok tok geluidjes van tegenwoordig)..
Hhz komt bovendien ook nog arrogant over met de lyrics in zijn tracks waarmee hij zichzelf elke keer weer belachelijk maakt en waarmee hij de hardstyle scene kapot maakt.. Gelukkig dat hij nog Subsonic heeft gemaakt, dat is tenminste eens een goed nummer van hem.. We zullen zien wat hij er dit jaar van bakt..
Gelukkig nieuwjaar nog aan iedereen!
Prima, dat is dan een persoonlijke mening natuurlijk
Ik kan zeker begrijpen, dat je dit minder leuk vind- maar shaun gaf precies de foute argumenten.
“Hhz komt bovendien ook nog arrogant over met de lyrics in zijn tracks waarmee hij zichzelf elke keer weer belachelijk maakt en waarmee hij de hardstyle scene kapot maakt..”
En dit, is ook onzin. Weet je best.
Dat is precies wat ik bedoel spaceball
al de hardstyle op de italiaanse na is zwaar klote en commercieel. skihuthardstyle.
idd dat is het juiste word skihuthardstyle helemaal mee eens
Waarom zeikt iedereen zo?? Als je het toch zo commercieel vind, en zwaar kloten blablabla… luister het dan gewoon niet? En laat de mensen die het wel goede muziek vinden er lekker van genieten.
Headhunterz zijn gewoon goed…
dat is ook wel zo
maar sinds wanneer zijn headhunterz goed
is maar 1 persoon hoor
Als ik de top 40 van tmf bekijk kan ik zulke muziek echt niet terug vinden hoor… Als je echt wil weten wat commercieel is dan moet je die plaat van scooter maar eens horen, dat is een echte kassa melodie.
Het is tegenwoordig op SLAM!FM
01. Builder – Her Voice (Headhunterz Remix)
02. Headhunterz vs. Wilstylez – Blame It On The Editz
03. Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
04. Wildstylez – The Moon
05. The KGB’s – Fahrenheit
06. Headhunterz – Just Say My Name
07. Project One – Art Of Creation
08. Headhunterz – Hate It Or Love It
09. Headhunterz – Rock The Subsonic Civilization
10. Headhunterz – Reloaded Part 2
11. Headhunterz – A New Day
12. Headhunterz – A Tribute (Saifam Mashup)
13. Headhunterz – The Fear Of Darkness
14. Headhunterz – Speakafreak
Dat is de Tracklist & btw , waarom is iedereen zo negatief over Headhunterz die kerel is gwn maf
Pffff…. wat een commentaar zeg, die man heeft gewoon redelijk tot goeie producties op zijn naam staan, ja de meeste kennen we onderhand inderdaad wel, maar goed is toch logisch dat je je eigen nummers zoveel mogelijk ten gehore wil brengen? Ieder z’n ding gasten.. een dj kan het nooit alle 20.000 man tevreden stellen dat zou wel heel bijzonder zijn.
Dat kan makkelijk. Er zijn zat sets hier te vinden die zowel verassend soms, als herkenbaar zijn. Een goeie set heeft altijd iets herkenbaars, maar wisselt ook wat meer af. Het is prima als je een aantal eigen producties in je sets verwerkt, maar als je die blijft hergebruiken dan is het voor degenen die het downloaden op den duur geen lol meer aan, snap je? Tuurlijk, als je op t feest zelf bent dan ga je wel los, maar dat komt gewoon door de sfeer.
Het nieuwe label Mythica heeft dat veel meer als Scantraxx momenteel en daarom ook al is Scantraxx veel groter, vind ik Mythica over het algemeen beter. Meer afwisseling, en meer aandacht voor underground hs. En bij de underground hs vind ik dat er vaak betere platen tussen zitten dan bij de commerciele. Kijk maar naar The Vision, Degos & Re-Done (en Thijs natuurlijk) en Frequencerz etc.
Maar dat hierboven neemt natuurlijk niet weg dat Scantraxx nog steeds prima platen aflevert. Maar er is simpelweg te weinig verschil, en hopelijk komt daar wat verandering in.
Haha goeie,
De kicks van frontliner kut noemen,
wat een held is die gast, was ie onder abject al
Frontliners kicks zijn echt goed hoor, heel vol. Ik wou dat ik dat kon
Juist ja, goed gezegt, onder Abject was hij al een held
Wat een gezeik. Voor de mensen wat het niet leuk meer vinden.
Blijf gewoon thuis lijkt mij….
Voor de mensen die het wel leuk vinden. Tot X-Qlusive
een ode aan deze GRUWELIJKE SET!
te hard gewoon!
wat een gare set,en als je van mijn mening emotioneel wordt,dan spuit je gal maar b.tch
Bah, ik wordt er misselijk van.
Voornamelijk frontliner en wildstylez leveren nog steeds zieke producties af, maar ook zij moeten verandering blijven brengen in hun sound en stijl want als je zoveel uitbrengt wordt het meer van hetzelfde en krijg je van die reacties als hierboven. Headhunterz heeft echt geniale platen gemaakt, maar zijn laatste paar producties ben ik niet van onder de indruk misschien wordt het voor hem tijd om een keer totaal wat anders te proberen. En fusion is scantraxx allang voorbij gegaan als je het mij vraagt!
Leuke discussie gaande! Het klopt dat HH in het verleden echt geweldige producties had. Alleen ik ben het wel met de meeste eens dat het tegenwoordig wat minder is en dat hij vooral verdergaat met zn oudere platen. Zet er dan een nieuw talent weg met verrassende (hoeft niet per se altijd beter te zijn) platen! Iedereen kan natuurlijk die oude platen van HH aan elkaar draaien.
Aan de andere kant is het wel weer zo voor de organisaties, wanneer ze een gevestigde naam wegzetten wordt het druk en het zal de sfeer over het algemeen gezien ten goede komen (en ze kunnen de kaartjes duurder maken)… Dit was mijn mening hierover, no hard feelings:)
@Timeeeeh ik vind wildstylez ook slecht draaien.
het is allemaal te happy, frontliner is wel ok…
Waarom kaartjes duurder maken? zijn al duur zat.
one 2 three 4 five 6 seven 8 and back!!!
Het ligt trouwens ook wel een beetje aan de organisaties dat je bepaalde artiesten zo zat wordt, headhunterz staat tegenwoordig echt op bijna elk groot feest dus ik heb hem de laatste tijd zovaak horen draaien dat je het ook wel een beetje zat wordt. Daarom begin ik artiesten als trance generators enz. veel meer te waarderen maar als die ineens op elk groot feest staan word je ik waarschijnlijk ook vanzelf wel zat! Dus afwisseling is ook gewoon belangrijk denk ik!!
Aan de andere kant, die platen verdienen het echt wel om op ieder groot hardstyle feest gedraaid te worden, omdat ze gewoon (naar mijn idee en ook volgens vele anderen) de beste zijn! En wie kan dat beter dan de artiest zelf?
@Timeeeh ben et helemaal met je eens.
Ff over de op de Hardcore. Angerfist draait ook niet echt meer op super veel feesten naja niet echt de hele grote en die producties wardeer ik echt wel kijk naar the legend vet nummer.
die draait dan ook wel veel zn eigen nummers maar die nieuwe producties vn hem zijn stuk voor stuk vet.
en dan dat vind ik van headhunterz niet.
Kijk naar het nummer A new day, dat is echt te blij.
en Wildstylez met ze fine dayz is ook een bagger nummer
Headhunterz was 1 van de beste van de avond!!
Alleen jammer dat hij een remix van Her Voice gemaakt heeft, maar zo vond ik de remix van Infinity in TBY’s set ook klote..
Her Voice en Infinity zijn orgineel al super, ze verdienen het niet om geremixt te worden, ook word de remix nooit beter dan het origineel in dit geval..
Ik was er bij en het klonk gewoon verslavend goed. Maar goed ik ben meer van de ‘sfeer overstemt techniek’ en de vibe was goed. De muziek zorgde voor knallende energie in de zaal. IMHO is het remixen van een hardstyle plaat vaak overbodig…Hoewel ik pas goed luister naar de muziek moet ik zeggen dat het al zo fijn en contrastrijk is. Hetzij een plaat gewoon dusdanig slecht is blijven originals vaak toch wat mooier. Maar dat is allemaal persoonlijk
LANGE LEVE DE NEDERLANDERS HAHAHAHA ALTIJD MAAR KRITIEK NIET NORMAAL
maja laat ze toch lulle joh downloade en luistere en zet er een opmerking onder wat je er van vindt de een vind het slecht de andere goed BOEIEEEEE ik lig hier gevouwe hahaha wel leuk om te leze hoe mense zich druk kunne maken wat boeit headhunterz dat die gaat gewoon zijn eige gangetje verder:D geweldig dit latersssssssss
Heahunterz is de beste
Headhunterz!
Wat een stel schijthuizen hier zeg gvd
Allemaal lopen ouwe teringhoeren dat Headhunterz kut draait, terwijl iedereen op los gaat.
Hou gewoon je muil dicht, het is niet verplicht de set te downloaden, dus als deze je niet aanstaat post dan ook geen reactie stelletje schijtbakken
Vanachter zijn PC gezegd he.
headhunterz rule hardstyle!!